| Wyniki głosowania w okręgu nr 3 w podziale na obwody |
| Nr | Adres | Liczba głosów | Procent głosów ważnych | Liczba głosów oddanych na listę | Procent głosów na liście |
| 53 | Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 21, ul. Reymonta 18a | 3 | 0.51% | 9 | | 33.33% |
| 54 | Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 21, ul. Reymonta 18a | 7 | 1.78% | 10 | | 70.00% |
| 55 | Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 21, ul. Reymonta 18a | 5 | 1.26% | 6 | | 83.33% |
| 56 | Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 14, ul. Przedwiośnie 2 | 5 | 0.97% | 11 | | 45.45% |
| 57 | Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 14, ul. Przedwiośnie 2 | 1 | 0.23% | 7 | | 14.29% |
| 58 | Przedszkole Miejskie nr 42, ul. Młodopolska 4 | 1 | 0.31% | 9 | | 11.11% |
| 59 | Przedszkole Miejskie nr 33, ul. Wiślana 12 | 4 | 0.79% | 7 | | 57.14% |
| 60 | Szkoła Podstawowa nr 14, ul. Jedności 35 | 3 | 0.62% | 7 | | 42.86% |
| 61 | Przedszkole Miejskie nr 22, ul. Żeromskiego 26 | 9 | 1.81% | 10 | | 90.00% |
| 62 | Szkoła Podstawowa nr 14, ul. Jedności 35 | 2 | 0.87% | 9 | | 22.22% |
| 63 | Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 21, ul. Reymonta 18a | 5 | 1.21% | 8 | | 62.50% |
| 64 | Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Pocztowa 31 | 3 | 0.65% | 3 | | 100.00% |
| 65 | Przedszkole Miejskie nr 16, ul. Sportowa 17 | 5 | 1.27% | 7 | | 71.43% |
| 66 | Szkoła Podstawowa nr 36, ul. Robotnicza 6 | 5 | 1.93% | 9 | | 55.56% |
| 67 | Agencja Rozwoju Lokalnego, ul. Pola 16 | 0 | 0.00% | 6 | | 0.00% |
| 68 | Kolegium Nauczycielskie, ul. Hutnicza 9 | 7 | 1.59% | 19 | | 36.84% |
| 69 | Politechnika Śląska Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki, ul. Akademicka 16 | 4 | 1.68% | 6 | | 66.67% |
| 70 | Szkoła Podstawowa nr 28, ul. Ksiądza Strzody 4 | 8 | 2.00% | 13 | | 61.54% |
| 71 | Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 10, ul. Zimnej Wody 8 | 7 | 1.05% | 26 | | 26.92% |
| 72 | Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych, ul. Chorzowska 5 | 13 | 2.87% | 14 | | 92.86% |
| 73 | Przedszkole Miejskie Nr 18, ul. Brzozowa 50 | 22 | 3.17% | 34 | | 64.71% |