Wyniki głosowania w okręgu nr 4 w podziale na obwody |
Nr | Adres | Liczba głosów | Procent głosów ważnych | Liczba głosów oddanych na listę | Procent głosów na liście |
52 | Społeczna Szkoła Podstawowa Nr 101, ul. Mroza 25, Olsztyn | 3 | 0.39% | 10 | | 30.00% |
53 | Społeczne Gimnazjum 101, ul. Mroza 25, Olsztyn | 0 | 0.00% | 3 | | 0.00% |
54 | Miejska Biblioteka Publiczna Filia Nr 6, ul. Jarocka 65, Olsztyn | 0 | 0.00% | 4 | | 0.00% |
55 | Miejska Biblioteka Publiczna Filia Nr 6, ul. Jarocka 65, Olsztyn | 4 | 0.41% | 14 | | 28.57% |
56 | Szkoła Tańca PAVLOVIĆ, ul. Berlinga 2a, Olsztyn | 0 | 0.00% | 3 | | 0.00% |
57 | Szkoła Podstawowa Nr 30 M.Zientary-Malewskiej, ul. Pieczewska 10, Olsztyn | 1 | 0.12% | 9 | | 11.11% |
58 | Przedszkole Miejskie Nr 29, ul. Malewskiego 2 A, Olsztyn | 5 | 0.70% | 11 | | 45.45% |
59 | Spółdzielnia Mieszkaniowa Jaroty Administracja Osiedla "Jaroty", ul. Jaroszyka 14, Olsztyn | 2 | 0.24% | 11 | | 18.18% |
60 | Spółdzielnia Mieszkaniowa Jaroty Administracja Osiedla Pieczewo, ul. Jeziołowicza 11, Olsztyn | 0 | 0.00% | 2 | | 0.00% |
61 | Przedszkole Miejskie Nr 15, ul. Boenigka 5 Olsztyn | 0 | 0.00% | 6 | | 0.00% |
62 | Przedszkole Miejskie Nr 15, ul. Boenigka 5, Olsztyn | 1 | 0.10% | 5 | | 20.00% |
63 | Gimnazjum Nr 13 im. H. Wagnera, ul. Jeziołowicza 2, Olsztyn | 2 | 0.25% | 4 | | 50.00% |
64 | Przedszkole Miejskie Nr 9, ul. Panasa 12, Olsztyn | 6 | 0.51% | 9 | | 66.67% |
65 | Szkoła Podstawowa Nr 32, ul. Wiecherta 14, Olsztyn | 5 | 0.55% | 6 | | 83.33% |
66 | Centrum Edukacji "Oskar" Przedszkole "Patryk", ul. Żurawskiego 16, Olsztyn | 1 | 0.16% | 5 | | 20.00% |
67 | Osiedlowy Dom Kultury SM. "Jaroty" Klub "Akant", ul. Kanta 11, Olsztyn | 1 | 0.11% | 5 | | 20.00% |
68 | Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarza Rodzinnego Bogusławy Solnicy, ul. Balbiny Świtycz-Widackiej 3, Olsztyn | 4 | 0.49% | 5 | | 80.00% |
69 | Szkoła Podstawowa Nr 34, ul. Herdera 3, Olsztyn | 0 | 0.00% | 9 | | 0.00% |
84 | Rada Osiedla "GENERAŁÓW" (lokal "S"), ul. Kutrzeby 9, Olsztyn | 3 | 1.03% | 3 | | 100.00% |